fbpx

PAȘII UNUI PROIECT MARKETIZER

De la idee, la parteneriat și rezultate prin marketing management și strategie


START PROIECT
 

CE TIPURI DE PROIECTE PUTEM DERULA ÎMPREUNĂ?

De la strategie de marketing online, la management de campanii și implementare, de la design și planning de campanii la realizarea de proiecte mici, punctuale, de la audit de marketing la rapoarte de impact și proiecte de setup - ne implicăm cu pasiune în orice tot ce ține de activitatea ta de promovare în online.

 
 
 
  • Strategii de marketing pentru abordări mixte, promovarea prin influenceri, expunerea de mesaje prin rețelele de socializare, strategii de blogging/vlogging, etc;
  • Marketing management pentru toate proiectele derulate împreună (management de proiect) prin planificarea de acțiuni și urmărirea modului în care sunt ele implementate;
  • Implementarea proiectelor agreate - de la km 0 până la publicare și analiză de impact;
  • Design și planning de campanii de promovare (campanii integrate, campanii de inbound marketing, e-mail marketing, campanii de social media, de brand reputation, de awareness, de lead generation, campanii de outreach pentru promovarea pe site-uri externe sau prin influenceri, etc); De la idee, la parteneriat și rezultate prin marketing, management și strategie;
  • Proiecte mici (content writing: crearea de conținut pentru website, blog sau publicații externe, social media marketing: gestionarea paginilor de social media, etc);
  • Audit de marketing - analiza detaliată a acțiunilor de marketing, a website-ului, a promovării prin rețelele de socializare, etc și livrarea unor liste de sugestii;
  • Rapoarte complexe de impact pentru toate proiectele online derulate împreună (social media, blog, e-mail marketing, etc);
  • Proiecte de setup - te ajutăm să-ți definești audiența, să stabilești cele mai eficiente canale de comunicare cu acestea, tipul de conținut pe care trebuie să îl livrezi în online și instrumentele de marketing pe care să le folosești pentru a genera oportunități (lead-uri).
 
 

CE TIPURI DE PROIECTE PUTEM DERULA ÎMPREUNĂ?

De la strategie de marketing online, la management de campanii și implementare, de la design și planning de campanii la realizarea de proiecte mici, punctuale, de la audit de marketing la rapoarte de impact și proiecte de setup - ne implicăm cu pasiune în orice tot ce ține de activitatea ta de promovare în online.

 
 
 
  • Strategii de marketing pentru abordări mixte, promovarea prin influenceri, expunerea de mesaje prin rețelele de socializare, strategii de blogging/vlogging, etc;
  • Marketing management pentru toate proiectele derulate împreună (management de proiect) prin planificarea de acțiuni și urmărirea modului în care sunt ele implementate;
  • Implementarea proiectelor agreate - de la km 0 până la publicare și analiză de impact;
  • Design și planning de campanii de promovare (campanii integrate, campanii de inbound marketing, e-mail marketing, campanii de social media, de brand reputation, de awareness, de lead generation, campanii de outreach pentru promovarea pe site-uri externe sau prin influenceri, etc); De la idee, la parteneriat și rezultate prin marketing, management și strategie
  • Proiecte mici (content writing: crearea de conținut pentru website, blog sau publicații externe, social media marketing: gestionarea paginilor de social media, etc);
  • Audit de marketing - analiza detaliată a acțiunilor de marketing, a website-ului, a promovării prin rețelele de socializare, etc și livrarea unor liste de sugestii;
  • Rapoarte complexe de impact pentru toate proiectele online derulate împreună (social media, blog, e-mail marketing, etc);
  • Proiecte de setup - te ajutăm să-ți definești audiența, să stabilești cele mai eficiente canale de comunicare cu acestea, tipul de conținut pe care trebuie să îl livrezi în online și instrumentele de marketing pe care să le folosești pentru a genera oportunități (lead-uri).
 

CE TIPURI DE PROIECTE PUTEM DERULA ÎMPREUNĂ?

De la strategie de marketing online, la management de campanii și implementare, de la design și planning de campanii la realizarea de proiecte mici, punctuale, de la audit de marketing la rapoarte de impact și proiecte de setup - ne implicăm cu pasiune în orice tot ce ține de activitatea ta de promovare în online.

  • Strategii de marketing pentru abordări mixte, promovarea prin influenceri, expunerea de mesaje prin rețelele de socializare, strategii de blogging/vlogging, etc;
  • Marketing management pentru toate proiectele derulate împreună (management de proiect) prin planificarea de acțiuni și urmărirea modului în care sunt ele implementate;
  • Implementarea proiectelor agreate - de la km 0 până la publicare și analiză de impact;
  • Design și planning de campanii de promovare (campanii integrate, campanii de inbound marketing, e-mail marketing, campanii de social media, de brand reputation, de awareness, de lead generation, campanii de outreach pentru promovarea pe site-uri externe sau prin influenceri, etc); De la idee, la parteneriat și rezultate prin marketing, management și strategie;
  • Proiecte mici (content writing: crearea de conținut pentru website, blog sau publicații externe, social media marketing: gestionarea paginilor de social media, etc);
  • Audit de marketing - analiza detaliată a acțiunilor de marketing, a website-ului, a promovării prin rețelele de socializare, etc și livrarea unor liste de sugestii;
  • Rapoarte complexe de impact pentru toate proiectele online derulate împreună (social media, blog, e-mail marketing, etc);
  • Proiecte de setup - te ajutăm să-ți definești audiența, să stabilești cele mai eficiente canale de comunicare cu acestea, tipul de conținut pe care trebuie să îl livrezi în online și instrumentele de marketing pe care să le folosești pentru a genera oportunități (lead-uri).
 

CE VA CONȚINE AGREEMENT-UL PENTRU STARTUL UNUI PROIECT?

Din experiență am învățat că, fie că vorbim de strategii, campanii, content sau de marketing management, pentru ca un proiect să aibă succes este esențial să pornească de la un agreement care să definească punctual fiecare etapă. De aceea, primul pas al colaborării noastre va consta în semnarea acestui agreement în care vei regăsi: definirea tipului de proiect, lista materialelor suport pe care ni le vei pune la dispoziție, etapele proiectului cu date de finalizare asociate, lista acțiunilor noastre cu număr de puncte asociate (PA - puncte alocate) pentru fiecare în parte, valoarea unui punct pentru acțiunile neprogramate (PO - punct overtime), lista acțiunilor de suport în care este necesar să te implici.

 
 

CE VA CONȚINE AGREEMENT-UL PENTRU STARTUL UNUI PROIECT?

Din experiență am învățat că, fie că vorbim de strategii, campanii, content sau de marketing management, pentru ca un proiect să aibă succes este esențial să pornească de la un agreement care să definească punctual fiecare etapă. De aceea, primul pas al colaborării noastre va consta în semnarea acestui agreement în care vei regăsi: definirea tipului de proiect, lista materialelor suport pe care ni le vei pune la dispoziție, etapele proiectului cu date de finalizare asociate, lista acțiunilor noastre cu număr de puncte asociate (PA - puncte alocate) pentru fiecare în parte, valoarea unui punct pentru acțiunile neprogramate (PO - punct overtime), lista acțiunilor de suport în care este necesar să te implici.

 

CE VA CONȚINE AGREEMENT-UL PENTRU STARTUL UNUI PROIECT?

Din experiență am învățat că, fie că vorbim de strategii, campanii, content sau de marketing management, pentru ca un proiect să aibă succes este esențial să pornească de la un agreement care să definească punctual fiecare etapă. De aceea, primul pas al colaborării noastre va consta în semnarea acestui agreement în care vei regăsi: definirea tipului de proiect, lista materialelor suport pe care ni le vei pune la dispoziție, etapele proiectului cu date de finalizare asociate, lista acțiunilor noastre cu număr de puncte asociate (PA - puncte alocate) pentru fiecare în parte, valoarea unui punct pentru acțiunile neprogramate (PO - punct overtime), lista acțiunilor de suport în care este necesar să te implici.

 

CE ÎNSEAMNĂ SISTEMUL DE PUNCTE ALOCAT PROIECTULUI TĂU?

Ce înseamnă PA - puncte alocate? Fiecare proiect este calculat încă de la început în baza unor puncte alocate (PA). Pentru fiecare acțiune care este în responsabilitatea noastră vei găsi un număr de puncte alocate care acoperă realizarea propriu-zisă a acțiunilor + o marjă de optimizări (un număr prestabilit de feedback-uri și tipuri de modificări).

Ce înseamnă PO - puncte overtime? Ceea ce depășește numărul de puncte alocate intră în categoria de “neprogramate” care implică un cost mai mare cu 50% față de cele de tipul PA.

*Acest sistem de puncte a fost gândit și s-a dovedit funcțional pentru o bună organizare și urmărire a proiectelor și respectarea termenelor limită.

**Pentru a evita alocarea unor puncte de overtime, încă de la momentul de start al proiectelor ne încurajăm clienții să pună în timp util la dispoziție materialele suport, să implementeze conform planning-ului acțiunile complementare și să ofere feedback-uri integrate și complete.

 
 

CE ÎNSEAMNĂ SISTEMUL DE PUNCTE ALOCAT PROIECTULUI TĂU?

Ce înseamnă PA - puncte alocate? Fiecare proiect este calculat încă de la început în baza unor puncte alocate (PA). Pentru fiecare acțiune care este în responsabilitatea noastră vei găsi un număr de puncte alocate care acoperă realizarea propriu-zisă a acțiunilor + o marjă de optimizări (un număr prestabilit de feedback-uri și tipuri de modificări).

Ce înseamnă PO - puncte overtime? Ceea ce depășește numărul de puncte alocate intră în categoria de “neprogramate” care implică un cost mai mare cu 50% față de cele de tipul PA.

*Acest sistem de puncte a fost gândit și s-a dovedit funcțional pentru o bună organizare și urmărire a proiectelor și respectarea termenelor limită.

**Pentru a evita alocarea unor puncte de overtime, încă de la momentul de start al proiectelor ne încurajăm clienții să pună în timp util la dispoziție materialele suport, să implementeze conform planning-ului acțiunile complementare și să ofere feedback-uri integrate și complete.

 

CE ÎNSEAMNĂ SISTEMUL DE PUNCTE ALOCAT PROIECTULUI TĂU?

Ce înseamnă PA - puncte alocate? Fiecare proiect este calculat încă de la început în baza unor puncte alocate (PA). Pentru fiecare acțiune care este în responsabilitatea noastră vei găsi un număr de puncte alocate care acoperă realizarea propriu-zisă a acțiunilor + o marjă de optimizări (un număr prestabilit de feedback-uri și tipuri de modificări).

Ce înseamnă PO - puncte overtime? Ceea ce depășește numărul de puncte alocate intră în categoria de “neprogramate” care implică un cost mai mare cu 50% față de cele de tipul PA.

*Acest sistem de puncte a fost gândit și s-a dovedit funcțional pentru o bună organizare și urmărire a proiectelor și respectarea termenelor limită.

**Pentru a evita alocarea unor puncte de overtime, încă de la momentul de start al proiectelor ne încurajăm clienții să pună în timp util la dispoziție materialele suport, să implementeze conform planning-ului acțiunile complementare și să ofere feedback-uri integrate și complete.